Nuėmimas nuo automobilio
1,50 €
Montavimas
2,50 €
Balansavimas
3,00 €
Pilnai vienas ratas
7,00 €
Pilnai vienas automobilis
28,00 €
Nuėmimas nuo automobilio
1,50 €
Montavimas
2,50 €
Balansavimas
3,00 €
Pilnai vienas ratas
7,00 €
Pilnai vienas automobilis
28,00 €
Nuėmimas nuo automobilio
1,50 €
Montavimas
3,00 €
Balansavimas
3,00 €
Pilnai vienas ratas
7,50 €
Pilnai vienas automobilis
30,00 €
Nuėmimas nuo automobilio
2,00 €
Montavimas
3,50 €
Balansavimas
3,50 €
Pilnai vienas ratas
9,00 €
Pilnai vienas automobilis
36,00 €
Nuėmimas nuo automobilio
2,50 €
Montavimas
4,00 €
Balansavimas
3,50 €
Pilnai vienas ratas
10,00 €
Pilnai vienas automobilis
40,00 €
Nuėmimas nuo automobilio
3,00 €
Montavimas
4,00 €
Balansavimas
4,00 €
Pilnai vienas ratas
11,00 €
Pilnai vienas automobilis
44,00 €
Nuėmimas nuo automobilio
3,00 €
Montavimas
4,50 €
Balansavimas
4,00 €
Pilnai vienas ratas
11,50 €
Pilnai vienas automobilis
46,00 €
Nuėmimas nuo automobilio
3,50 €
Montavimas
4,50 €
Balansavimas
4,00 €
Pilnai vienas ratas
12,00 €
Pilnai vienas automobilis
48,00 €
Nuėmimas nuo automobilio
4,00 €
Montavimas
4,50 €
Balansavimas
4,00 €
Pilnai vienas ratas
12,50 €
Pilnai vienas automobilis
50,00 €
Ratų pakeitimas lengvojo automobilio
nuo 15,00 €
Ratų pakeitimas džipų ir mikroautobusų
nuo 20,00 €
Padangos remontas
nuo 15,00 €
Padangos dygliavimas
nuo 12,00 €
Tinkamas ratų balansavimas yra svarbus veiksnys, užtikrinantis važiavimo patogumą ir padangų ilgaamžiškumą. Nesubalansuoti ratai gali sukelti vibraciją, greitesnį padangų bei važiuoklės nusidėvėjimą. Padangos turi būti balansuojamos po montavimo ant ratlankių arba po padangos remonto. Pastebėjus pirmuosius vibracijos požymius, padangos turi būti subalansuotos iš naujo. Vibraciją taip pat gali sukelti netinkamas ratų suvedimas arba mechaninės problemos.
Labai svarbu patikrinti oro slėgį padangose bent kartą per mėnesį. Nuvažiavus 100 km po ratų montavimo, rekomenduojame patikrinti ratų tvirtinimo varžtus.
1. Kas 20 – 25 tūkst. km;
2. Atlikus važiuoklės remonto darbus;
3. Pastebėjus netolygų padangų protektoriaus nusidėvėjimą;
4. Pajutus vairo traukimą į šoną važiuojant lygiu keliu;
5. Jeigu stabdymo metu automobilis slysta šonu arba apsisuka esant slidžiai kelio dangai;
6. Pilnai susukus vairą ir pastebėjus blogą vairo grįžimą į pradinę (tiesią) padėtį;
7. Atlikus kėbulo remonto darbus.