Lengvųjų skardiniai
ratlankiai

Nuėmimas nuo automobilio
1,50 €

Montavimas
2,00 €

Balansavimas
2,50 €

Pilnai vienas ratas
6,00 €

Pilnai vienas automobilis
24,00 €

Lengvųjų lieti
ratlankiai 15"-16"

Nuėmimas nuo automobilio
1,50 €

Montavimas
2,50 €

Balansavimas
2,50 €

Pilnai vienas ratas
6,50 €

Pilnai vienas automobilis
26,00 €

Lengvųjų lieti
ratlankiai 17"

Nuėmimas nuo automobilio
2,00 €

Montavimas
2,50 €

Balansavimas
3,00 €

Pilnai vienas ratas
7,50 €

Pilnai vienas automobilis
30,00 €

Lengvųjų lieti
ratlankiai 18"

Nuėmimas nuo automobilio
2,50 €

Montavimas
3,00 €

Balansavimas
3,00 €

Pilnai vienas ratas
8,50 €

Pilnai vienas automobilis
34,00 €

Lengvųjų lieti
ratlankiai 19"

Nuėmimas nuo automobilio
2,50 €

Montavimas
3,50 €

Balansavimas
3,00 €

Pilnai vienas ratas
9,00 €

Pilnai vienas automobilis
36,00 €

Lengvųjų lieti
ratlankiai nuo 20"

Nuėmimas nuo automobilio
3,00 €

Montavimas
3,50 €

Balansavimas
3,50 €

Pilnai vienas ratas
10,00 €

Pilnai vienas automobilis
40,00 €

Džipų ir
mikroautobusų

Nuėmimas nuo automobilio
3,00 €

Montavimas
3,50 €

Balansavimas
3,50 €

Pilnai vienas ratas
10,00 €

Pilnai vienas automobilis
40,00 €

Kitos
paslaugos

Ratų pakeitimas lengvojo automobilio
nuo 10,00 €

Ratų pakeitimas džipų ir mikroautobusų
nuo 15,00 €

Padangos remontas
nuo 10,00 €

Padangos dygliavimas
nuo 10,00 €

Kodėl svarbus padangų montavimas ir ratų balansavimas?

Tinkamas ratų balansavimas yra svarbus veiksnys, užtikrinantis važiavimo patogumą ir padangų ilgaamžiškumą. Nesubalansuoti ratai gali sukelti vibraciją, greitesnį padangų bei važiuoklės nusidėvėjimą. Padangos turi būti balansuojamos po montavimo ant ratlankių arba po padangos remonto. Pastebėjus pirmuosius vibracijos požymius, padangos turi būti subalansuotos iš naujo. Vibraciją taip pat gali sukelti netinkamas ratų suvedimas arba mechaninės problemos.

Labai svarbu patikrinti oro slėgį padangose bent kartą per mėnesį. Nuvažiavus 100 km po ratų montavimo, rekomenduojame patikrinti ratų tvirtinimo varžtus.

Kada reikia tikrinti ratų geometriją, ratų suvedimą?

1. Kas 20 – 25 tūkst. km;
2. Atlikus važiuoklės remonto darbus;
3. Pastebėjus netolygų padangų protektoriaus nusidėvėjimą;
4. Pajutus vairo traukimą į šoną važiuojant lygiu keliu;
5. Jeigu stabdymo metu automobilis slysta šonu arba apsisuka esant slidžiai kelio dangai;
6. Pilnai susukus vairą ir pastebėjus blogą vairo grįžimą į pradinę (tiesią) padėtį;
7. Atlikus kėbulo remonto darbus.